I just want boobies so baaaad.

Jag har kommit till det desperata stadiet då jag sitter och googlar
"Hur får man större bröst". Detta är fan allvarligt. & alla svaren är fan likadana
OPERATION, SKAFFA BARN, p-piller. All i want is some boobies. inte nå jävla barn.
Jag är fan snart arton, jag har två jävla år på mig. Det enda sättet är att gå upp i vikt.
Så FRÅN OCH MED NU. Så ska jag börja med en supersuper size diet som bara ska innehålla fett.
Jag är en fettorektiker. omg, ska aldrig säga det ordet högt igen...
Nu jävlar ska ni få smaka på tuttar! Ska nu dra upp och be morsan om matpengar!!!!
Är människan seriös? KLART SOM FAN ATT JAG ÄR! Mitt bröstkomplex börjar fan mindfucka mig ordentligt.
 När man väl är nöjd med allt annat så kan man fan fixa det där lilla felet.
& jävla p-piller bullshit, jag har bara fått en stor röv av p-piller.

for starters, pommes frites VARJE dag. Förutom söndagar.
chips ska tuggas i min mun så ofta att ni blir chockerade när jag inte tuggar chips
Jag vill känna mig som en kvinna någon jävla gång. Så nu ska jag fan göra något!
Detta ska gå fort. Jag ska ha meloner under min bikini i sommar, förstått?!, THE END!

Kommentarer
Vickan

Svälja killens sats som innehåller massa proteiner bidrar till större bröst, låter stört men det är sant. Kör själv med det, när vi träffades för 4 månader sen hade jag B-kupa nu har C/D-kupa.. Mycket mjölk, kött och andra protein-rika födoämnen bidrar till större bröst. Hoppas det var till någon hjälp. :)



2011-02-16 @ 13:05:46
maria bisante

FÖRSTÅR DINA KOMPLEX....................

dock är jag inte så gammal men mmmmmm



LYCKA TILL <3

och btw HAHAHAH såg nyss dr phil så var där en som åt pommes varje dag :( najs



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-16 @ 19:34:57
THE PWNER

hahahhahaha det är fel sorts protein i satsen så nej "mattias" jag tänker inte svälja något här inte.



Maria: hahahah enda sättet som verkligen fungerar är att bli med barn och sedan göra abort, vilket är helt jävla pshyk hemskt .8



Blogg: http://iflifesuckseatpie.blogg.se/
2011-02-16 @ 21:46:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback