Information overload, situation lost control.

Världens huvudvärk + ont i ryggen. Somnade om vaknade runt två.
Grymt skön dag. Imorgon blir det äntligen helg.
Ska på bio imorgon med mattias. Trassel! Sen ska jag bli full åt sofias åldrande på lördag!
Länge sedan jag träffade alla så detta är något jag ser fram emot.
Hittade en gamal blogg där jag hade två bilder på mig och mattias.
verkligen verkligen verkligen gamal. Minns när det här togs..haha


jag hade TRE bälten på mig. Tre. Power meet 2008 kanske?
Andra bilden är typ utanför lollo.
Varför minns man alltid alllllllt om första riktiga kärleken? Tycker det är lustigt.
Kanske för att det var nytt då.

Hmm länge sedan jag gick på bio. Så nu är jag jävligt pepp, go distney gooooO!
brb



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback