Life´s like a dick, it gets hard for no reason.



En oerhört true story. Jag har skapat detta otroliga hat mot alla "halssjukdomar", kan det ha att göra med att min pojkvän har drabbats av typ alla? kanske, i dunno...................................WHY HIM GOD WHYYYY!?
Jag är för trött för att tvätta av mina ögon & alldeles för trött för att orka sätta på tandkräm på en tandborste och stoppa den i munnen. What to do?
 ?
Spenderade eftermiddagen med Ronja. Vi spelade sims & försökte hämta Miss Saigon ( en gamal utdöd musikal om vietjamnjehjehska horor som blir våldtagna, vackert huh?) men kollade på Burlesque istället.
Påväg till stan så sjöng både jag och ronja som Cristina Aguleira..lera? aja, tyckte det lät riktigt vacker.
BTW så måste ni se fílmen. Jag vill vaila, inte sjunga oprera. DUMMA gamla musikaler..
Hade det jätte roligt med ronja iallafall. Älskar att umgås med henne för det är fan aldrig tråkigt, seri.
Nu ska jag bädda in mig i sängen och ha lite ME-time, och bli nervös för doktorn imorgon. ush

Kommentarer
M

Tror den där bilden är från amerikanska Skins! ;o



2011-02-09 @ 23:07:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback