maybe you don´t understand me at all.



Vart fan finns det killar som han? Himlen? Helvetet? Vart det än är så vill jag dit!
Har jag bytt ut Jay? Oh no..men min hollywood plan är fortfarande på G så hold on.
Älskar att skriva om saker som "nya" läsare eller sådant folk som läser min blogg för att jag hade stort tovigt häx-hår förut INTE förstår. Men funderar på att sattsa på fler läsare. Jag gillar att blogga. Gillar att prata om mig själv, med andra eller kanske till andra? Im not like everybody else så kanske är en bra ide?
Ska duscha och tänka på saken.

Kommentarer
din stalker

ne leonardo dicaprio är sååååååå myucket hetarerereere



ses i hollywood my dear



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-15 @ 19:02:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback