My friends are better than yourz


Love this guys to much! Charmig bild från sofias födelsedag. FAN jag vill också ha en 18-års fest,
Men just nu taggar jag som fan till Monts födelsedag. För mycket awesome människor kommer att vara där, på samma gång, under samma tak, fan världen kommer explodera, lovar..eller åtminstone köping. Kan inte fatta att vi alla blir arton iår. Minns när jag gick i sjuan. FAN vad stor man var då när man var arton. Och nu är jag om en månad arton år gamal. Where´s the booobs?! Hatar att vara ett barn i den kategorin " vi som utvecklas senare än alla andra och ser ut som tolv åringar när vi istället snart fyller arton". Känns great. Jag har två fucking år kvar att växa, tror fan inte att de ska sätta fart då. Hatar att vara brud. Sätter på en fucking mask sen ska man gråta framför spegeln när maskaran vägrar försvinna och man vill bara sova! Shit jag skulle vara en jävligt snygg kille. .....
CHALLEGE ACCEPTED! ska fixa mig som en kille, dra ut på stan och se hur många brudar som spanar in mig, och jag kan räkna med att hela mitt teater crew är med mig ;) yeeeeeehaaa.
Nu ska jag göra frappotino och hoppas att morsan inte hör, hon tycker inte om min nya stoora runpa.
guudnight!

Kommentarer
Pellemarlen

Hi! Your website is really interesting! I like it!



Blogg: http://pellemarlen.blogoom.com
2011-11-30 @ 15:05:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback