Oh oh here she comes.


  

Såg den här bilden och beslöt mig att inte tupera mitt hår sen när löshåret kommer. Så sjukt jävla jobbigt snyggt.
Lyssnar på Maneater & väntar på Mattias. Vad händer för er ikväll?
Jag vill göra något busigt, sitter och funderar på något, INTE KOLLA PÅ FILM. Varför slutar allt alltid med att man kollar på film med sin käraste? Finns så mycket roligare saker att göra...som vad? Sure lät som en oskuld där men vadfan sånt bus kan man inte göra när the parents are awake.
BTW jag börjar få rastafläts hår igen. Helvete, mattias hittade en stor jävel imorse. Får sluta tupera håret om jag nu vill ha något hår kvar. 15 dagar tills 18!! Höhö, bye


Kommentarer
Anonym

HADE VARIT KUL OM DU GJORT LITE PERSONLIGARE INLÄGG fniss

eller är det många som läser

heeghe okaj stalker hejd¨



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-19 @ 21:11:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback