OMG I looked sooo fucking emo.

Shiet, svart var min thing en gång i tiden. Saknar lite att se ut så. Då syftar jag inte på panda sminkningen utan på mitt tjocka hår. Ronji sov över här inatt. Hon tyckte faktiskt att fagersta var jätte mysigt. Vi busade lite med mohammed sen så kollade vi på O.C hela nattten tills vi dog
Jag sminkade henne oxå i "2008-version av Mia sminkning".
UMG. äsh jag kommer säkert skratta åt hur jag ser ut nu om tre år ändå.
väckte ronja med starwars & ljudet av milkshake imorse. Episod 1 ! NNär jag ville kolla på 2 så stack hon.
& nu har jag legat i soffan sen dess. Hmm what to do. Juste fan har matte prov. Men jag kommer ändå inte klara det så jag chillar istället. brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback