prepering for one other awesome sportbreak.


Varför heter det sportlov? & varför suger jag så på engelska?
& varför, VARFÖR klipper alla av sig sitt hår nu för tiden?
Har sett minst tjugo brudar med kort hår bara denhär veckan.
What´s the deal? hur kan man vilja göra så emot sitt hår..jag tror att jag behöver gå terapi för dethär.
Åt nyss hemmagjord pizza med min bror & nu så myser jag i soffan med The big bang theory.
Ska snart dra till Mattias för en sleepover. Är så jäkla lycklig över att det är lov & en vecka kvar!!
det är seriöst något fel på min tumme. Hoppas ni får en bra fredagskväll
och grattias till FUCKING LOV MAAAN!
cya

Kommentarer
Celine

För att kort hår är nice! Klippte mig kort för två år sen dock, sen dess har det bara blivit kortare.



Dock klär inte majoriteten i kort hår.



Blogg: http://nattstad.se/celine.henriksson
2011-02-26 @ 15:18:40
Lauritzlinea

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.



Blogg: http://lauritzlinea.blog16.com
2012-01-17 @ 08:54:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback