tHE END is near!

Blir Arton om sjutton dagar. Det är fan nära. & jag vette fan vad jag önskar mig än.
Åt fyra korvar nyss, såg när marissa blev våldtagen av Trey på O.C samtidigt, Fattar inte hur hon kan tacka nej till trey, seriasly that guy is fucking hot. En annan het snubbe är snubben i Leegend of the seeker. Ska fan ge det programmet en chans fast jag hatar den typ av serier.
Kom hem från Västerås för någon timme sedan, har busat med Ronja. Vi åt semlor och massor av glass.

Hahaha, hon skulle värma sin i mikron. Blev en mjölkig semla, jummie.
Sen så var vi med hennes polare Teddy. & nu så har jag tagit på mig mina
"O.C/godnatt-kläder" och ska prata lite i telfonen. Godnatt

Kommentarer
the one and only LOL

öh nä :(

hallå vill höra dina hollywoodplaner och sånt, uppdatera feteinlägg om det!!!!! ska också göra det fniss



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-17 @ 13:59:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback