when I´m with you it feels like i´m in a movie.


En viss söt liten tjej (MARIA) vill att jag ska berätta min Hollywood PLAN!
Jag ska hitta Jay Baruchel, få honom att gifta sig med mig, snipp snapp slut så var sagan slut.
Om han vägrar ta mig så får jag hitta någon annan som får in mig i Amerika. När jag väl är där så ska killen ha rätt kontakter så jag enkelt kommer in i film branshen. LÅT MIG FÅ DRÖMMA!
Ska iaf försöka i sommar när jag drar till New York.
Jag orkar ju inte ta den jobbiga vägen och försöka hitta en jobb.
Just nu så läser jag igenom manuset till Miss Saigon. Jag & Ronji ska sjunga en låt ur den musikalen :


jävligt nervös är jag faktiskt. Var sex år sedan jag sjöng för publik. Oh noooees.
NU ska jag kolla klart på andra säsongen av O.C.

Kommentarer
maria

:********



hehe vem e han killen :( LOL

ska du bli skådespelare eller va? iihi

jag ska gifta mig med leonardo dicaprio.. du får inte sno honom bara för att du är finare äldre osv oki lova



e så jävla avis att du ska dra i sommar :( jag måste vänta länge tilll

LYCKA TILL BTW <3

jag tror på dina drömmar okej, till skillnad från andra cp-pessimistiskaÄCKELsvenskar utan drömmar osvosvosvovovsvoso <3



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-19 @ 11:21:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback