you might never get this moment again.

mitt huvud har ett spider-sense. "oh no, today is that big math test, you must get aheadache today".
Thank you head! Väl hemma så har jag sovit hela dagen. Drömt över sju drömmar.
en var att jag var i ett hus med massor av barn och skulle rädda alla från det där äcklet i Proom Night.
slutade med att jag hade sex med honom istället för att rädda barnen. Twist twist.


mitt stackars stackars hår genom 2010.
10 jävla dagar kvar. Jag kan fan inte hålla mig.
Morsan tjatar om att hår är dyrt. But I´m your little princess mommy.
Jag behöver hår någon jävla gång. Blir argare varje gång jag kollar mig i spegeln..
rawr. Som en katt ska jag nu mysa mig till sömns.
Godnatt!



Kommentarer
mio

men ååååååååh fatta att du är fin i kort hår :c



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-26 @ 13:13:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback