18.23 - pretty & pulse

OMG OMG OMG! jag nästan sprang hem från Mattias imorse så jag äntligen kunde spela sims. ( sorry about that BTW.) Asså det är så jävla underbart att jag vill gråta. Har spelat sen klockan elva idag. Inte ätit, inte skitit, inte gjort något annat. Så nu ska jag skita, äta, duscha & träna. Vill spela mer, har blivit helt hyper. Mina ögon är typ sjukt gigantiskt stora just nu. Damn I need help!
Har haft en mycket underbar helg med mattias. Vi kollade på en av mina favorit filmer GAMER!!!! Sen så åt vi China mat & tränade lite. Seriöst fick värsta muskelsträcket på magen.
Varför kan man inte länka in Youtube klipp längre?
Jävla skit blogg. Haha, jag ska duscha nu och bara tänka på sims.
åååååh.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback