20.20 - I`m like every type..

Satt och pluggade historia då nått random på msn skrev och undrade vad jag är för typ av tonåring.
Först fattade jag ingenting sen så förklarade han alla typer ni vet
Manganörd, datanörd,musiknörd,emo,fjortis,hiphopare, om jag är en som super eller en som sitter hemma själv framför en film & alla olika stilar/typer , aaah ni get it?
& jag svarade honom att jag är både manga,xbox,musik,film &datornörd
jag festar väldigt ofta,sitter hemma och kollar på film gör jag med
har lite emo i mig, har lite "turk" i mig ,har alla olika jävla stilar på kläder.
Lyssnar på all slags musik (nästan)klämde in att jag kollar på porr oxå ,LOL MIA! 
Och han blev seriöst sur på mig. "du kan inte vara dator/xbox nörd"
för att jag är "snygg" tydligen och inte tjock..Och jag kunde inte vara manga nörd heller eftersom då måste jag ha en speciell stil. Jag kan inte blanda klädstilar för det är olagligt.. Han skrev att man inte KAN vara allt det där samtidigt. Jag tänkte, vad fan har killen för problem.
Klart som fan. Man behöver fan heller vara ful för att vara en nörd. Han blev väl upprörd för att han är så stolt över sin nördighet och att ingen som ser "snygg" ut får komma och tro något. sen kunde jag inte kolla på porr för att jag är en kvinna.... varför ens ställa frågan.
Vad tycker ni? Varför kan man inte blanda typerna. Ta bort dom överhuvudtaget och bara vara en egen jävla typ.
Blev fan förbannad, måste jag ha en monster i handen, en tröja med Twilight på och massa manga klistermärken, samtidigt som jag har världens emofejs & snackar som en hobbyblatte eller?
Jag säger till folket BLANDA ER! Och ge fan i att sätta stämplar på alla!!
kanske dömde nördigheten med "monstern" men vadfan man älskar ju energidricka!
och jag menar är killen från 200-talet eller. Man kan vara alla typer, herregud
POWER TOO THE PEOPLE!

Jävla nya msn har unblockat alla jag blockat...förstår nu varför jag blockerade den där killen.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback