I leave with the wind


åååh Seth Cohen.. du var starten till min Nörd-Kärlek!

Morsan vägrar sjukanmäla mig. Jag som varit så duktig med mina låtsas spyor (enda gången jag faktiskt kännt mig som en riktig kock!) och med mina dramatiska "ååååååh vad ont i huvudet jag har". Tiden är över..Man skulle kunna kalla mig för en proffitionell skolkare. Inget att lägga till när man hälsar på någon kanske.

All O.C har fått mig att tänka. Old times. När jag gick i sexan. Fulaste bruden i klassen.
But still, jag vågade stå upp för mig själv. Sällan det händer nu för tiden.
I need to man up. Bryta mönstret
Vet att ni älskar när jag blir super personlig på bloggen, vilket händer jämt.
Men det är en risk ni tar när ni kommer in på mitt revir.
Jag funderar på att göra sånna här random listor som ni aldrig läser men som jag själv tycker är kul.
Hmmmm

Kommentarer
mariamar

jag älskar dig du är min soulmate HAHAH stalker shhhhh



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-04 @ 21:02:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback