Svar på era frågor:

Älskar du någon? om du gör det. vem?

Älskar mina vänner & min familj men mest min bästa vän Klas-Lars ;D

Tycker du om äppelpaj? Isåfall vilka äpplen använder du och hur äter du pajen? Brukar du ha sås? Isåfall vilken sås?

Nej faktiskt inte. Men jag ÄLSKAR hallon och rabarber paj. Vet att du vill att jag ska säga Kebab sås DR finland men jag är normal och har vanlijsås till.

Vad är din favoritsysselsättning?!?

Hmm, datorn, sims, alkohol & umgås med människor. Det är min favvo nu iallafall 

Hur känns det att va så JÄVLA snygg?

Jävligt jobbigt, hatar folk som stirrar. Hoppas dock attt du inte är seriös ;)

Hur blir man så jävla awesome som oss? :D

Hahah EVIZ, jag vet faktiskt inte, vi får fan ta och träffas snart innan det är för sent!

Har du någon pojkvän? ISF vem och varför?

Ja det har jag. Mattias heter han aka Båtsman. Varför? Vi har varit tsm för tre år sedan, han var min "första" riktiga pojkvön och nu tre år senare så har vi hittat tillbaka till varandra :)

Vilken är din favorit film ?

Little miss sunshine, GAMER, Tropic Thunder, Knocked up, Superbad, The black swan, Inception,xXx,Fanboys, the boys and girls guide to getting down,spiderman, HOT ROD!


hur många har du haft sex med?

Non off your fucking buisness men två.dutkig flicka

Skulle du kunna slicka på ett tuggat tuggummi, som nån random tuggat, för 500 spänn ?
500 spänn? LÄTT haha 

vad har du för läggning?

Vet ärligt inte. Blir jag kär i en flicka så blir jag. Ser inte en sån stor grej av det. 

Vad tycker du om Fagersta?

Rutten stad plus att den är för liten för mig. I like big things.

Var fler frågor men de var onödiga...
nu ska jag upp och spela sims
pus

 


Kommentarer
Anonym

ha en till frågestund?!



2011-02-13 @ 20:37:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback