bad bad bad day.

hej idag har jag tillbringat sex jävla timmar i en bil som har stått stil med punka i däcket.
VAD HAR NI GJORT? NEJ JAG BRYR MIG INTE VAD FAN NI HAR GJORT!!!!
Vi var på väg för att ha en mysig dag i central park och så mitt på motorvägen så exploderar ena bak däcket och vi var tvugna att åka mot sidan, sen stod vi där i två timmar. ringde på hjälp från företaget vi hyrt bilen av och de kom inte på hela dagen. Farsan fick upprepa allt minst åtta ggr. Vi fick hjälp av folk som tur var. sen efter 5te timmen så fick vi nog så vi körde en bit med punka och då ligger det en bensinstation fem minuter därifrån. Så hemsk hemsk dag. Nejdå, sov hela tiden så märkte det knappt, jag älskar bara att överdriva.
& här är en jätte charmig bild på halva min familj när vi hittat bensinmacken.

Men kvällsmaten gjorde hela dagen, så jag är lycklig ändå.

alltså skrämmade skit, jag blir inte mätt av den där tallriken, jag måste typ ha två och en halv sånna för att bli mätt. Ohmama. Not good. Aja, imorgon hade jag tänkt sola ihjäl mig.
nu ska jag vila sönder med datorn, dock bara SJ som är rolig nog att snacka med atm.
godnatt peps.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback