Can we please just be fucked up instead of inlove.

splice gick på teve igår : http://www.imdb.com/title/tt1017460/
and WHATDAFACK. jävla sexigt monster som forskare skapat som knullar båda två. SJukt skumt men den var fan bra.
Aja, idag ska vi slappa, ska köpa present till Roni som vägrar svara på FB! BITCH!
Började dagen med att kolla på Lego Starwars sen solade jag och morsan ett tag.
Nu vette fan vad vi ska göra, ligger här, saknar fagersta. Funderar på att dra ett FUCK THAT inlägg, ehehe som ni älskar att hata så jävla mycket.

Kommer inte vilja återvända till New York kan jag ju säga er. jag hatar människor, och den här staden är fullt av dom, plus att det är lite stockholms syndrom här "lite bättre än alla andra" ah ni vet. Och man blir stressad av att gå på gatan för att alla spinger till jobbet med starbucks caffe så när som helst kan man bli nerbränd av att krocka med någon, det är ju LIVSFARLIGT! ush. Och vadfan har hänt i oslo, fick det föklarat nyss och WTF.
Vill inte låta känslokall eller något men förstår inte grejen med att ha norges flagga i hörnet på sin profilbild, visst det är kul att folk bry sig, men ändå jag skulle fan vli irriterad om någon jag kände hade dött och alla "låtsades bry sig genom att ha norges flagga..". I dont know aldrig gillat den sortens sympati. det gör ju inte saken bättre.
Begin the hatin girls and boys. Nu ska min morsa ta min kära dator ifrån mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback