can you feel it?

kollar på alla nya grejer de har stoppat in i Gears Of War 3. Känner mig som en unge på julafton.
Druckit 2 liters apelsin juice denna kväll och spelat sims hela dagen för att det är tråkigt att spela L4D ensam, allt kostar pengar lol. Min super sexiga sim brud har nydligen fött sitt tionde barn, alla barnen har olika pappor, så jävla roligt att göra trasiga familjer i trånga utrymmen, alla barnen har typ en säng i sitt rum, no moar. Kanske inte så kul som jag tycker att det är..
denna vecka är rätt tråkig, vila efter Peace & ladda inför New York, försöka tvinga mig på mattias såmjag inte saknar honom de kommande veckorna. ALLTSÅ JAG FLAGNAR SOM EN JÄVLA ÖDLA. sen ska man utomlands och sola mer, nej det här går fan inte! Kommer vara en riktig svart "janiqua" som mattias tror att alla svarta trejer heter (haha).
kolla, det där var tredje dagen och då var jag redan brun, nu ser jag ut som en mörkare Tyra Banks, snälla kan det inte få sluta där, aja ska inte gnälla ska inte gnälla. Nu jävlar ska jag kolla om brorn min är vaken för blev så jäkla sugen på att spela GEars of war. Om inte så ska jag fan somna till The big bang teori, och en ny bögfilm. jag har en thing på sommaren, jag blir liksom beroende av bög filmer, ungefär, så igår såg jag någon som handlade om en snygg manshora, och idag är det om två kusiner som blir kära eller något annat fucked up.
Imorgon ska jag vara med mattias, sista natten jag kan sova med honom innan jag sticker, i think.
Aja inte deppa här nu mattias, jag kommer förmodligen tillbaka ;)
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback