COME AT ME BRO.

omg omg omg omg omg omg omg omg omgomgomgomgomgog<111!!!!!2!#q
åkte som sagt ner till Seaside, går förbi t-shirt affären Jersey shore medlemmarna jobbar i. Först så tar vi bara kort på dom, sen ser vi att det är värsta kön bakom oss, fattar nada. Sen kollar jag in till kassan och ser tre camera män och Jwoww. Mitt hjärta dampa sönder asssååå! Vinny & Ronnie var oxå där inne. En brud svimmade utanför haha och vi stod där som typiska svenskar och gjorde....nothing bara glodde och stack. Kön gick till att gå in i butiken. Och en dam stod och förklarade hur man skulle bete sig, man fick INTE nämna något om serien och man fick inte kolla in i camerona, ganksa logiskt. Vi gick in i affären bredvid för att köpa något att dricka och då snackade jag med gubben som jobbade där, berättade att Jwoww typ var min favorti så han gick till kamra mannen och frågade om jag fick prata med henne. Men det fick jag inte, ändå rätt gulligt att han försökte. Hursomhelst så gick Jwoww och Ronnie ut och rökte sen och då jävlar, Ronnie kollade på mig rakt i mina fucking ögon i kanske 20 sec. Och Vinny som satt inne kollade också i typ 20. Ännu mera hjärtdamp, ahaha vill gå in där och dampa sönder för att få vara med i tv..& Vinny var fan skit snygg IRL, alltid tyckt att han är skit ful men han var asssss snygg och han log åt mig. Nananananan.
Fick bara två bilder på dom, ingen på vinny tyvärr :( nu måste ni fan kolla, kan finnas en liten chans att jag är med i någon sec. Haha, Ronnie & Jwoww började bråka oxå så jag har sett det live nu. Im so damn happy!


RONNIE!! den där dumma svarta killen sa att jag inte fick träffa dom..wWELL SUCK MY UNIT!
nu ska jag ladda mobilen så jag kan få in fler bilder från dagen...brb!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback