dajdajadajdajdajdajdajdajdjajdjadajdajdajdaj

ja jag sjöng nyss Nikki Minajs del i "where them girls at".
Fan vad irriterad jag är på att jag somnade imorse, är hur pigg som helst, fuckfuckfuck.
vänt på dygnet totallt, min hjärna är svårt mindfuckad nu asså!
Så jag dygnar sönder pie style. Funderar på att möblera om rummet, sound great huh?
Mitt rum är så trångt och litet, hatar det för jag älskar stora rum.. Vill ha en walking closet också, nono gaymen i min gadrob kommer man varken in eller ut, äsh jag drömmer bara. Dunkar Miss May I ´s nya album i hopp om att morsan vaknar och går till ica för vårat kylskåp är fan läskigt tomt, finns ostdipp & mjölk, mhmm..
ica öppnar väl inte förens åtta iaf? fml
saknar min roni så drar nog till henne imorgon & busar.
om jag kunde så skulle jag gifta mig med den här kvinnan!
Som i den där filmen om de två brandmännen som gör det för försäkringens skull.
Aja nu jävlar ska jag rita en bild på hur mitt rum ska se ut, kött rejält mkt L4D & vänta som en fågelunge på lite mat
Puss hej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback