DAY ONE.

10 sanningar om mig själv. DUDDUNDDDDUUUUUN!
1. Enda sedan jag var sju år har jag stått framför spegeln och agerat i min ensamhet. Gör det idag också, eftersom film inspirerar mig så sjukt mycket, kollar jag själv på film så sitter jag helt seriöst och härmar deras ansiktsuttryck & så fort jag ser en film så tänker jag redan innan eftertexten rullat hur jag skulle kunna gjort den bättre och hur jag skulle kunna vara med i uppföljaren, står framför spegeln och säger saker som skulle passa. mina bästa hitills är på en spiderman film som är jävligt bra faktiskt, så ja jag vill mest av allt bli skådespelerska, inte för pengarna eller för att bli känd utan för att jag känner att jag är gjord för att göra dethär. Känner det verkligen, tro vad fan ni vill men thats it.

2. Har trott/vetat att jag är bisexuell sen jag var typ 15 kanske? tänker inte komma ut med något förns jag gjort något med en brud/ blivit kär i en brud. men eftersom jag faller bara för personligheten så är chansen ganska stor. tänker inte riktigt " I KISSED A GIRL AND I LIKED IT" "hihihihihihihihi" kyssa sina polare gills fan inte så nej. Men är rätt säker påt.


3. Jag HATAR sverige. hatar att man "måste" bete sig på ett visst vis. Att det finns svenska oskrivna regler om att man inte ska tala med personen bredvid en på bussen, eller att man aldrig sätter sig bredvid någon på bussen från första början, bland annat. jaja vi i sverige har det bra, ja det har vi men vi är fortfarande en otrevlig folkart. sen HATAR jag miljön, hatar granar och snö och det är så tråkig miljö att jag blir riktigt illamående. Och språket, det ska vi inte ens börja med. Så nej, jag trivs fan inte i det här landet, flyttar såfort jag har nog med pengar.

4. Jag har högst varit singel i sex månader på fyra år. Sug på den ni! Och jag har aldrig letat efter en kille, känns som jag har en förbannelse efter mig. fast jag egentligen ska och borde vara singel så slutar det aldrig så istället. Men nu jävlar ska jag stå emot "romantik"...

5. Jag älskar både Lady gaga & Katy Perry. Mainstream fast endå udda. Fast deras lyric går ut på eh eh eh  ga ga ga ga ga så älskar jag deras musik.

6. Jag tror helt seriöst fast det låter som en bortförklaring att jag har mattedysilexi. Aldrig förstått mig på matematik, och ja jag har försökt, kämpat hårt men asså det går inte. ends sedan jag började skolan så har jag varit så sjukt pinsamt jävla dålig på matte så nu har jag fan gett upp, kan sitta och kolla på olika tal i timmar och jag fattar fortfarande inte, sen när jag väl förstår så gör jag endå fel.

7. Jag är en av de pinsamma brudarna i alla tjejfilmer som står näck i sitt rum och dansar varje dag.
Och jag lovar varje dag, upp med volymen och rockar loss. Bra kick innan man går till tåget. Plus att man släpper allt, ett tips barn, dansa nakna i erat rum! Hemligheten runt varför jag är så jäkla glad all the time.

8. Den enda som jag verkligen kan berätta ALLT för är Ronja. Har jätte svårt att lita på människor, bror inte på hur länge jag kännt dom utan det har med saker jag själv gjort mot folk som älskat mig att göra .bror inte heller på hur nära vi nu än är men asså den här bruden litar jag på 10000 %. Och hon är den första jag verkligen känt att jag kan berätta allt för, vilket känns apskönt. eftersom jag vet att hon är äkta och att hon alltid berättar om hon blir irriterad eller tycker jag gör något fel, få sånna kvinnor finns det där ute. så jävla glad att jag hittat Roni!


9. Jag är i hemlighet världens jävla manga/anime nörd. bara min granne som vet om det haha. Jag och Emma brukade göra våran egna manga som hette fight school, riktigt bra faktiskt! Vet inte hur länge jag var kär i Sasuke från naruto heller, hahaha.


10. Jag är inte helsvensk, halv iransk.Men brukar säga halv asiat till folk, och ja de brukar tro att jag är halv japan..rätt komiskt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback