don´t tell me, show me, don´t love me, fuck me.

true story. Kärlek är överskattat.
Ligger i det tredje hotell rummet i Atlantic City. wannabe las vegas för fattiga människor.
nej skojja bara, jag har det jävligt bra jag. Tog nyss ett dopp, sjukt jävla skönt.
Snackar med mattias for realz första gången på en vecka, min karl jobbar skärten av sig, så stolt.
Bilder from tha day. Fake vegas the pie has arrived!

mums mums frukost. Oooh I love this!

Atlantic city board walk, skiten är en blandning mellan Vegas & Seaside, jävla massa måsar överallt, HATAR fåglar.


lol det var sand innomhus också, laaame.

Såg en jätte gullig bild Montanich la upp på FB som gjorde att jag började sakna sönder alla, fan ta dig!
Kollar på hitta nemo. Så jävla söt film, blir jätte ledsen. Nemo är nog en av de sötaste karaktärerna evah.
Ser ni mina tjocka lår btw?! Simmade jätte mkt i poolen för en timme sedan, måste få bort det.
Åååh vet precis vad det första jag ska göra när jag kommer hem, men det är hemligt.
Juste såg Lincoln igår, fick ingen bra bild, var så jävla mörkt, han såg bara jätte hög ut.
Nu ska jag fortsätta snacka med folk som är vakna tjugo i fem på morgonen, galningar!
Godnatt!

Kommentarer
mont

haha va la jag upp?

SAKNAR DIG



2011-07-21 @ 23:41:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback