empire state building today yalll!

dagens äventyr ska tillbringas i ett högt jävla hus. Sen hoppas jag på mer Malls. Är helt shopping galen och vill fan köpa suicide silence nya cd som finns på Hot Topic nu. Och jag bara måste ha en Juice Couture plånbok! Kollade på dom igår och jävlar 59 dollar för en fucking plånbok. Tur att det inte är jag som betalar, ehe ehe ehe. Ännu en härlig bild från jersey. ska tvinga familjen tillbaka dit fast det tog rätt lång tid från hotellet bara för att få se Snooki

sÅ SWEDS vad gör ni gör något?
Alla roliga människor på FB jobbar så det är rätt tråkigt för mig när jag kommer till hotellet för att få berätta mina äventyr buhuhuhu. mattias var iaf inne ppå msn igår så jag fick snacka lite med någon av er.
Nu ska jag fixa mig sen blir det frukost på Dunkin Donuts. ohn happy days!

Kommentarer
matilda

fin blogg!



hur är det? :)



Blogg: http://hejbus.blogg.se/
2011-07-13 @ 17:12:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback