ensam i min säng.

ligger min karl medans jag är på toa och skiter, kliar mig i baken, stoppar mina fingrar under din näsa är du vaken?
Har varken en karl eller sitter och skiter, it sucks. No offence kära nära och kära men det är jätte skönt att vara ifrån alla, till o0ch med mattias. Inte för att ni är jobbiga eller något det är bara jäävligt skönt! Ligger i sängen och tänkte snart fixa frukost. Idag ska vi till seaside THIHIHIH! drömde om Jay och The Situation inatt, Jay var inte intresserad av mig med The Situation var så jag valde honom för att få vara med i teve, jävla tvhora jag var!

mmuuummms frukost ♥ amerikans teve. Im in heaven..
sen ska jag bada i vårat badkar, mysigt. Önskade att jag hade någon amerikans man som kunde mata mig med vindruvor, men äsh det skaffar jag snart, inte här iaf, hela japan bor ju på vårat hotell så.
Skriver ikväll my darlings!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback