FUCK THAT.

* The thing about dead celebs. "Oh no Michael Jackson är död då ska jag börja lyssna på honom!!"
"vadå`? jag har allltid lyssnat på Michael jackson?!". well varför har jag inte märkt att du lyssnar på Jackosn för då?!?!?!?!?!??!?!Ni vet exakt vad jag snackar om. & det stör mig som in i helvete, väntar bara på stunden då alla kommer börja lyssna på Amy. Stör inte det här er ni riktiga fans? Jag skulle gråta av stördhet, seriöst. Jag menar vadfan det är taskigt, artisterna tjänar pengar när de är döda och bryr sig då helt plötsligt amy tycker likadant!



* Jag har inte förens idag fattat att Taio Cruz & Jason Derulo är två olika personer. De låter ju förfan likadant!!
& de ser likadana ut de dansar likadant varför behöver världen två?!! Alltid trott att de är samma kille. Why why? WHY!? Välj en och gör han känd..idioter. Inte för att jag lyssnar på någon av dom iomed att jag trodde att de var en person men sure klart man har dansat till båda någon gång på krogen.
kolla: okej de kanske inte ser likadana ut, fortfarande samma kille i mina ögon. ush läskigt


* Captain america. MAN KAN INTE VARA TVÅ SUPERHJÄLTAR!!! Vadfan tänker hollywood med?
Man kan ju fan inte vara två superhjältar, den här killen är ju för fan Human Torch och Captain America. Funkar fan inte. De finns massor av nya spännande skådespelare som skulle kunna vara honom istället. Jag blir galen på sånt här, inte rättvist!!

¨¨

* Unga förlovningar. Om man inte heter Lily & Marchall så ser jag ingen alls påäng med att förlova sig i min ålder och neråt. WHY KIDS WHY!? varför förstöra sina liv nu? Så jävla omoget, " men jag älskar honom" " han är mitt allt". Kärlek är något människan skapat i hopp om att magi finns. Dont you get it?! Jag trodde på det, sen växte jag upp. Vid 25 tänker jag leta redan på skiten forealz, nu ska man leva livet, upptäcka saker, prova nya saker inte stadga sig och planera volvo och vilken jävla hundras man ska ha!! stygga barn. Vi är gjorda för att supa och göra dumma saker, gör det istället för att köpa en ring för dina körkorts pengar. Jag spry i munnen när jag ser folk som är under 18 förlovar sig, japp jag är döds seriöst!Tycker det är äckligt och pinsamt. Somsagt har ni ett Marchall and lily förhållande så sure

men annars, och hur fan kan en femtonårig jävla unge veta om att den vill spendera sitt liv med den första killen som sagt att han "älskar" henne. Jag vill ha kärlek men isf ska det vara ett marchall och lily förhållande, då man verkligen vet att den här personen kommer aldrig att bedra mig och den kommer aldrig lämna mig. då snackar vi förlovning, men snälla kidz vid tjugo års åldern iaf så tant mia slipper spy i sin mun ? :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback