goodbye my lover.

oh nej, singelbrud med stor röv på inkomst. japjapp ni hörde mig.
Hhaha ååh vad mattias är skön, epic breakup kan jag ju säga. & nej jag mår inte ett dugg dåligt har bara en känsla av att jag borde men förstår inte why. Aja fett lol.
Anlände till fagersta runt tio, sa till morsan att jag tar en liten tupplur, vaknar sex på kvällen tänker oh sieet.
Ut och möter mattias, sitter på hans veranda och snackar lite och myser lite, sen BAM.
okej jag ska sluta vara så omogen bara det att jag är jätte glad fast jag borde gråta och lyssna på gnälliga killar som sjunger om hur de blev lämnade och hur de dör utan sin älskade. Jag har växt upp helt enkelt och är stolt över mig själv som fan asså. Känner mig underbart lättad och lycklig på ett väldigt ovanligt vis.
ofta jag inte ser mogen ut också eller?
wtf is going on guys!?
nu ska jag lyssna på underbar musik och sova :D

Kommentarer
sofia

önskar jag vore mera som dig!

du är azuuum, jävligt snygg också för den delen.

saknad med iofs. bra mycket.

you rock osv :D



Blogg: http://larssonlife.blogg.se/
2011-07-28 @ 14:06:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback