i need you to need me, before it´s to late.

shoppat sönder min faders plånbok, skämta bara, men nästan! Nej, äsh glöm det.
Ligger i sängen, letar efter roliga människor att chatta med.
Vi drog ner till strandn idag för ett dopp, sen så två olika malls. & jag hittade finfina grejer.


jätte god sandwich på jätte mysig och fin resturang i värsta överklass mall.

hittade cupcake tillbehör som gjorde mig alldeles förälskad. fick inte köpa för morsan...sadface.

Men detta fick jag :Behå och kalender från Victoria Secret. Tröja, byxor & sminkbag från Juice Couture & en Van Halen tröja som är sjukt jävla mysig.
Ont i fötterna, vilket man får varje jävla dag av att vara här. Imorgon så vette fan vad om händer.
ha varit sjukt pmsig hela dagen & är frustrerad av flera anledningar.
vill bara prata med någon, men som vanligt så har ingen tid.
så godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback