IM FUCKING BACK BITCHES.

först hamnkrogen med T-horse satan och kineslover aka robin. Jimmy och denise kom sen, jätte kul att träffa dom igen. Sen drog vi till GM och där var det pinsamt jävla dött sen kom Johan & Jocke och joinade. Sen var vi ute ett tag sen BAM så var det smockat med folk. Busig och rolig kväll iaf. Nu panik äter jag vinägerchips, och nej ni får inte veta varför.
Har whiskey kvar i glaset bredvid mig så funderar på att köra hela sen somna.
VILL FESTA MER, så vilka är på imorgon? Bra då kör vi.
Btw vet ni hur mkt jag älskar den här bilden? Små bröst är fin så håll käften!
namnamnam. Något magiskt med den här bilden, fan ibland hatar jag tumblr.
Aja ska parta ensam i mitt ensamma rum till jag tuppar av.
bli lördag nu snälla rara!!!
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback