im not even bad.

Obama Darling var inte hemma, eller han ville inte komma och hälsa på mig, stupid maan.
family guy, american dad, all den där tecknade skiten går nu på teve, och mina brorsor är som halva befolkningen alltså älskar den skiten. Me, nono, I only like South Park. Nu blir det att surfa hela natten lång.
kanske drar ner till gymmet på nedrevåningen och springer lite, känns lockande som fan.
fina bilder...och kolla vi hittade ett Digimon Torn!!!


så varmt så min ena ögonfrans låstnade i hettan hah.

Vita huset/ Obama house. Såg litet ut IRL.
De säger på nyheterna att det kommer bli seriöst farligt varmt. och jag svettas redan nu och det ska bli trippelt så varm. Nästan skrämmande, man kan gå ute i tre minuter och ens rygg blir fan dyng blöt. Fuck fuck fuck.
så sola imorgon!!! Träning och malls!:D
godnatt peps. jag finns på FB chatten om ni vill snacka, dock sover väl alla ni klockan är fan fyra på morgonen hos er. Tijihihih, tkr ändå det är coolt med tidsskillnaden, ehe ehe ehe. eller inte. så jävla töntig mia...åååh-.
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback