innan jag glömmer


- Unga mödrar. WHAT THA FUCK. Finns inget teveprogram som jag hatar lika mycket som unga mödrar.
Fucking danskar, norskar och svenskar som blivit gravida, så intressant att jag svimmar over here. Seriöst vem fan vill se en dum idiotisk tonåring ligga och skrika på BB och sedan följa henne hur hon gråter och ångrar sig. Det skämmer ut sig själva, och det var intressant för flera år sedan men det är vanligt nu. Blir så galet jävla arg på unga mödrar överhuvudtaget då det är helt sjukt jävla idiotiskt att skaffa barn vid tidig ålder. är det så jävla svårt att käka piller eller använda gummi?! Men sure förstör era liv men JAG VILL INTE SE DET PÅ TEVE, TACK SÅ MYCKET!

- MANGE. De människor som är döpta till Magnus ligger och gråter just nu. Why? har ni inte sett det så älskar jag er men ja, FEST HOS MANGE. Låten är så jävla katchig så ja jag sitter och "sjunger" på den nu, dock svårt eftersom det knappt ens är en låt. Hur fan blev den så jävla känd!? Just don´t get it. MANGE KOM IGEN NUUUUUE!

- BRUDDRAMA! Ibland önskar jag att varje artonårig tjej skulle växa ifrån det. Men det verkar vara helt jävla omöjligt. "OMFG du snackade med min kille utan mig, BITCH!" "vAD FAN HAR DU SAGT OM MIG TILL HENNE?! SÄG DET TILL MITT FEJSSS ISTÄLLET!" bitches please. Kan man inte bara gå fram till någon om man har problem med personen och säga snällt att JAG TYCKER INTE OM DIG! bara istället för att ligga hos polarna och skvallra som en liten dryg kärring. & varför inte berätta att om man nu snackat skit om någon? den kommer få reda på det iaf för att tjejer är tjejer, tjejer är skit. Life is life. "men jag snackar aldrig skit mia" tro det du gumman. Jag snackar skit, morsan snackar skit, killar snackar skit. Så jag ska iaf börja växa upp nu från att vara skvallerkärring så please följ mina spår.

- Sims 3. Det kom ut förtidigt helt enkelt. Det finns så många buggar och visst spelet är ett jävligt stort spel men det kunde kommit ut senare. Hittar nya buggar nästan varje gång jag spelar, inte så bra EA. Har fått lov att installera om skiten så många gånger att jag inte ens kommer ihåg.

-Alkohol. Min föredetta vän. Visst ååh, sommar i sverige supa supa slåss. Men nej. Jag tänker dricka cola i sommar. Bakis är inget jag vill uppleva igen, iaf inte efter P&L. Kalla mig pussy om ni vill men när ni spyr så kollar jag på roliga filmer på min mobil när ni sjunger falskt,dansar på bord och skämmer ut er något hemskt.

Fan vad duktig jag känner mig helt plötsligt. Thihih.


-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback