legolas båge.

ey brudar & någon enstaka kille där ute, ni vet när man solar i solarium och är på sin 17 minut då det blir så där obehagligt varmt? Den värmen är överallt här. Det är 114 amerikanska grader (dont get it) Det känns som man går runt i ett solarium, jävligt obehagligt. Efter som vi bara har tre dagar på oss så körde vi stort på shopping idag. & jag hittade massa jävla grejor, ett par jeans som är tighta som fan, så får ge fan i chips nu....
haha skojja tror ni jag skulle skita i mina underbara älskade chips!? HELL NO BRO. nej seriöst, ska börja springa, fixa till ölmagen med mer, men samtidigt måste jag fixa boobsen, fan vilket jobbigt läge, varför kan man inte bara ge varandra lite bit av bröst, yes Im talking to you Becker! Aaja, nu jävlar kommer bilder, vi var i central park idag, hittade en ny favorti affär Forever 21 sjukt småudda & söta kläder och smycken. Sen drog vi till Mall & jag köpte efterlängtade tröjor från Hot topic and more stuff.



limm tre styck lösögonfransar ögonskugga från mitt favorit märke & trosor och klänning och ja fan det är mörkt!

avslutade dagen med frozen yogurt. Fan det godaste som finns efter vinägerchips.
Åker ni till usa så ska ni fan gå till ett frozen jogurt cafe! Man får servera sig själv först med yogurten sen så finns det massor av olika strössel, frukter och godis att ha på & sen massor av såser, sen väger man skiten & betalar då hur mkt som det äger. Det är fan underbart! Nu ska jag läsa en låång saga, sen somna.
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback