Live from my Jersey king size bed.

Asså den är enorm. MIN egna säng. Det bor BARA och då menar jag BARA japaner på hotellet.
hahah jävlar juste, jag fastnade i toolen för att mitt löshår tydligen innehåller metal så jag fick gå in i ett litet rum med två brudar som undersökte mig, sjukt creepy, jävla rapunzelhelveteslöshår. Så jag har gått utan hela dagen.
Jag och farsan fixade värsta benuttrymet på planet, sov så gott så gott. Så fort vi kom fram så ruchade vi till KTFC.
Min mun njöt igen, den har saknat detta. KKyckling, majs & den ljuvliga brödet. Eftersom att hotellet är rätt boring på utsidan så gick jag till min toalett för att ta ett kort på DAGENS OUTFIT. nej men skulle ärligt testa om jag kunde föra över bilder från mobilen till datorn, det gick, på ett komplicerat sätt.

Klockan är tjugo i sex här. Seg dag tack vara nio timmar på flyget så nu ska jag och min familj njuta av amerikans teve, ljuvligt huh?
Imorgon ska vi vara i New York hela dagen, THIHIHIHI!
gODNATT

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback