nice to eat you!

snackar med min jätte saknade Roni. Har redan börjat göra planer för när jag kommer hem.
På fredan ska jag tvinga med Johan till västerås så han kan köpa ett nytt jävla örhänge till mig. Sen dagen efter är det Roni´s 18 års fest som jag längtar sönder till, min utklädnad äger, jag är då Frosseri vilket hela min familj skrattar ihjäl sig åt för att det passar mig, tydligen. Jag är familjens fatkid nu, inte okej. Ligger på hotellet i Washington nu och kollar på scoobydoo, skit charmig reklam på nicelodion, JAG SKITER FULLSTÄNDIGT VAD NI TYCKER OM MIN JÄVLA STAVNING!!
dansade på ett mall här om dagen och sjöng "let´s go to the mall", det var bara inte samma sak utan Hanna. Dock joinade en tjej mig på refrängen när hon gick förbi. BTW så heter mina ostbollar UTZ..utzutzutz uuuutz.


jätte god brunch vi käka när vi var framme.

den där vita saken är vårat hotell. Vi bor rätt nära vita huset, så nu ska vi dra dit så vi får det gjort.
haha så vi kan sola imorgon, har inte haft tid med det än, måste fixa brääännannnnn.
så brb Obamas Crib.

Kommentarer
mont

"lets go to the mall" funkar fan inte om vi inte kör den tillsammans<3



2011-07-21 @ 23:43:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback