no body touch my M&M´s.

Det finns med mandel här. UMG. Nyss käkat, nyss handlat och hittade något som gjorde mig så jävla lycklig!!
Och åt på pandaexress. Vi har ett jätte mysigt Mall nära hotellet så jag bara älskar mitt liv right now.
Här är vad jag skaffat mig idag.



OMGOMGOMG kommer leva på donuts dessa veckor, kolla! Jummjumm!!

Panda express. Thai matens Mcdonalds. Så underbart jävla munorgasms gott att jag fortfarande är sugen fast jag är så mätt så jag funderar på att spy över hela datorn.
Imorgon ska vi ner till Seaside = DÄR JERSEY SHORE SPELAS IN!
Hahha, nu börjar USA syndromet på mitt utseende komma igång. Ett gäng svarta killar gick förbi mig och sa DAMN GIRL på såndär underbar svartamerikansdialekt, ah ni vet. Hhaha, och alla inne på Hot Topic älskade mitt hår.
Det är en sån annorlunda stil på kläder, utseende och hår här så det är sjukt. Inte konstigt de tycker om svenska tjejer. Men jag älskar det, känns som jag är skändis när alla vänder sig om när man går förbi, thihhi och nej jag gör ingen egoboosst här det är verkligen så. Fråga MAMMA DÅ!!!!
okej, köpte nyss margaritas och grejer, man måste visa legg om man följer med någon till the liqour store, fast pappa tippade henne så det gick bra, men ni skulle sett hennes blick, hur fan ska vi veta det. hha
aja nu ska jag lägga mig i sängen och äta M&M och Lays chips tills jag spyr.
Godnatt hörs imorgon.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback