non smoking anger.

Empire state building, rockafeller center & Frihetsgudinnan på en dag. Mina ben värker och det känns som om jag är i en sån där dryg kultur familj som ska se allting. Skönt att ha det tråkiga gjort, dock var det rätt jävla mäktigt att vara sådär jävla högt upp i luften. & mysigt att åka färja runt frihetsgudinnan så egentligen så har jag inget att gnälla om. Imorgon blir det MIN tur att välja aktivitet, vilket blir Jay stalking (utan att de andra är medvetna om det) och shopping all day long. Jag mådde fan illa längs upp på emire statebuildning har aldrig mått illa över något som har med höjd att göra men där så jävlar..denna brud är inte lika cool längre.

okej det är hon visst. Alltså jag blev nästan gråtfärdig när vi köpte familjekortet som man tog i kön till hissarna. Den bilden framhävde verkligen hur mkt jag gått upp i vikt, och fuyfan, mina lår är fucking grislår. De slår fan ihop när jag går, så nu googlar jag fram fucking lår övningar för detta går fan inte. Hahhah umg
en spansk kille som jobbade på en kina affär bärde jätte tunga kartonger och sen så gick vi förbi, och han helt seriöst tappade alla tre när han fick syn påmig, sen gjorde han klassikern att han låtsades att det inte hade hänt och sa HOLA. Sjukt komiskt, hhahahah. fan skulle haft en karl med mig. Ack ack. Får vänta tills jag kommer hem.
Nu ska jag dricka upp min Mojito & äta butter popcorn, donuts,chocolate covered pretzels och körsbär.
äsh vadfan ni sover redan så jag säger godmorgon istället!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback