oh really FACEBOOK!?

asså jag är så jävla ilsk. Behöver en ****************. For reals.
Funderar på att säga upp Facebook, jävla sympatispam bara.
Så fort någon känd människa dör eller något händer i världen så ska ALLA verkligen ALLA ens vänner skriva något om det. Det finns tidningar, det finns radio & teve. På facebook ska du skriva om hur kul du hade i helgen eller någon rolig mening din morsa sa igår eller att du just nu käkar jätte goda kakor!!
Hursomhelst så fixade jag detta idag, tihihihih. Jätte söta pumps & smink & en rosa klänning, ahahah kan ni tänka er mig i rosa? LAAAAME &&& så en starbucks mugg/termos. assmysigt!

och jag köpte en perfect present till Roni &xå. Nu jävlar näst sista natten i US and A.
Vill faktiskt hem den här gången. Supa ****** & *************************.
hahah hemliga ord för känsliga tittare.
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback