OMG SIX FLAGS

har åkt bergochdahlbana ståendes, liggandes & sittandes idag.
Jappjapp drog till sixflags, chillande och såg ut som en lycklig lesbisk nörd hela dagen.

en brud kollade på mig och undrade om jag var en tjej eller kille.
"tjejer ska vara naturliga" well inte jag, jag ser bara ut som en het kille. Om jag inte ler då.
det var iaf sjukt underbart jävla awesome och roligt på six flags, för er som inte vet så är det ett paradis med massor av berg&dalbanor. Finns några olika parker med olika teman runt i hela landet. Detta hette Wild Adventure. & det var massa roliga banor! jag åkte alla förutom två, den ena var hemsk och den andra hade tekniska problem. Dock hatar jag lite att vara på six flags för alla andra nöjesfält blir så lame och tråkiga när man åkt det bästa! Här är några av de jag åkte ;)




scary shiiiiet, kolla på mig, KILLE! FYFAN vad skönt det är att vara ful ibland.
inga jobbiga blickar, kände mig så fri. Dock så smutsig. Men jag gillar att vara fin så fuck that.
Tänker ta en liten tupplur,sedan vakna för då jävlar händer det intressant jävla skit.
GODNATT PEPS

Kommentarer
Denise

Fan va roligt det ser ut att åka där!, vill också :o :D



Blogg: http://wolfiiie.webblogg.se/
2011-07-22 @ 21:33:25
mont

" lycklig lesbisk nörd "

älskar dina inlägg<3



2011-07-23 @ 06:22:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback