Party´s here.

jävligt underbar dag idag. Sett mina favorit kändisar, (well really så hade det varit mer nice att se Mike "the situation" eller snookie, Pauly D men detta duger för i helvete) shoppat söta Behåar och en såndär spets tröja som alla hade ett tag, såg inte snyggheten med den när alla hade en sådan så nu jäklar kör jag istället. Vi badade oxå lite i Jersey shore och käkade burger king. Hhaha en svart brud började snacka på en jätte rolig dialekt med mig inne på Juice C om att mitt hår var Goth men att mina kläder inte var det och sen fattade jag fan heller vad hon sa så jag log och sprang till pappa. Här är bilder från denna händelserika dag :D





Jätte söta Behåár från Victoria Secret SÅKLART. Helt sjukt vad jag älskar Victoria.
är nästan glad över att det inte finns i sverige, då får man en annan mer speciell upplevelse med mig på natten istället för att se samma gina tricot behå som bruden natten innan hade. Nej jag skojjar bara med er...
nu ska jag vila lite, hämta mig från att ha sett jersey shore gänget för det var fan WOOOW.

godnatt peps


Kommentarer
Roniiih!

ååååh va fina! jag dör lite! köp till mig dåååå :D:D:DD:D:D <3



2011-07-14 @ 10:29:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback