Sofi needs a ladder.

jag såg tre band. BARA TRE JÄVLA BAND. för att fucking campingen var typ en kvart fråmn festivalområdet.
Missade 30 seconds to mars & Underoath & Beardyman. De enda jag ville se, eller nej självklart ville jag se Deadmau5 vilket jag lyckades få med mig Ida & Ronja på. & HELVETE vad fucking grymt det var de slog fan Suicide Silence LIVE helt ärligt.. Vi stod och dansa och skrek som om ingen såg oss. Det var helt sjukt. & de blev helt Chockade över hur lik bruden (sofi toufa) som kom upp på scenen sen och sjöng var mig. Jag bah: WHAT OFTA JAG ÄR SÅ SNYGG!. haha så kollade upp henne nu och nja, hon var mer lik mig på scenen alltså.
men lite då, typ jag om några år, yeay.. haha aja det var grymt iallafall. bästa jag sett live.
Nu ska jag fixa mig lite, på riktigt, inte en liten spegel i ett trångt fuktigt tält.
USA OM EN VECKA WHOHOOO!
BYEBYE

Kommentarer
Charlie

Hur fan kunde du missa 30 seconds to mars. :O OCH BARA 3 BAND? PÅ EN FESTIVAL MED TYP 100 BAND?! Nej nu är jag besviken på dig. Dålig stil. Blir inge MER för dig!



2011-07-02 @ 19:49:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback