strawberrys in Jersey.

kom nyss till hotellet från New York och jag säger er detta, jag tänker ALDRIG skaffa körkort i det här landet, får hitta en make som är en jävel på att köra helt enkelt. New york är för stort för mig, känner mig så jävla liten. Plus att jag inte gillar allt folk. Så Roni, det blir Los Angeles för våran del efter studenten! Här är suddiga bilder som jag tog innan jag märkte att det var något i cameran, bra där paj!




typ sett hela new york idag så mina ben känns brutna.
Och nu ska vi till ett Mall och shoppa, Tíhihihii.
Skriver sen, klockan är bara tio i tre här. Hela dagen på oss att göra saker, och vad har ni? hahaha
nej juste. Nej nu jävlar panda express nästa!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback