SVAR PÅ ERA JÄVLA FRÅGOR.

när förlora du din oskuld?
Jag var sexton och med en kille jag träffat för andra gången i en stad jag aldrig besökt i en okänd killes lägenhet på golvet. Great!
vad är din riktiga hårfärg?
Väldigt mörkbrunt, och jag är egentligen jätte krullhårig.
hur många syskon har du? (/småsyskon/äldre syskon?)
Har två små brorsor. Inte så kul som de låter.

hur lång är du?
1.60, ge fan i att skratta!!
vad är din/dina favoritfilmer?
Tropic thunder, Little miss sunshine, star wars filmerna (well inte episod ett till fyra), gamer med fler.
vad är din/dina favorit band/artister?
Suicide silence (såklart) och gamla Linkin Park med massor av jävla flera!
vilken linje går/gick du?
Jag går estet teater, underbar jävla linje!!
har du husdjur? (i sådana fall vad heter dom och vad för djur?)
Fan heller, hatar djur, vill bara ha djur i magen, hata mig sure men det är så jag känner.
gillar du få nya vänner?
Älskar nya människor, dock har jag jävligt svårt att lita på folk så jag brukar oftast leka blyg i början för att kunna betrakta hur personen uppför sig.
Stockholm nästa gång?
Gissar på att lilla victor skrev denna fråga? haha, vette fan asså snart i think.
hur många har du haft sex med?
Två snubbar. och ja jag är seriös.
Vill du bli en tandläkare?
Hhaha nejtack. Dock tjänar de jävligt bra men tänker aldrig gräva i någon annans mun hur god andedräkt den än har.
Sen var det frågor om favorit ställning och den avslöjar jag inte för den är för komplicerad!
& nej jag kan inte riktigt sätta på mig lösögonfransar men mina vanliga fransar tål inte mascara så SARRYYYY!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback