teeth


Vad tycks? Känner mig som en tandkräms model, thihih, nej nu ska jag sluta smickra mig själv.
Jag glömde det viktigaste i mitt FUCK THAT inlägg. så ojoj:

- LÖSAHUNDAR. Jag är rätt känd för att vara en "hundhatare" och en hundrädd flicka och något jag irriterar mig på som fan är dessa hundägare som går med hunden utan koppel, och sen säger de alltid samma sak : "du är inte hundrädd va?" men då har hunden ALLTID redan hunnit fram till mig och hoppar och skäller och dregglar ner mig med sin hemska mun. Ska jag skrika "ja!" då?. Vad fan ska husse göra då, kasta sig efter hunden och bära upp den 10 kilo tunga klumpen och rädda mig? Nej, så varför gå löst med hunden när det finns så sjukt många hundrädda människor där ute? WHY? släpp ut den i trädgården där inga främlingar är. Och jag menar tänker de inte på tjuvar de kan ju fan ta upp hunden och springa iväg. & ägaren bryr sig ju egentligen inte om någon är hundrädd för deras hund är världens snällaste. Detta är fan samma sak som när man går förbi någon bekant på gatan "hej hur mår du?" ingen bryr sig egentligen om hur den andra mår och ofta så smiter man iväg innan personen svarar, vad ska man säga om den andra svarar "nej, jag mår inte bra.."? ska fan säga det nästa gång någon svara! Det är bara något man säger för att vara trevlig. Och jag hatar sådant. AAtt säga saker som man egentligen inte bryr sig om eller som man inte kan göra något åt, precis som de här två sakerna och det irriterar mig något enormt.

nu tänker jag få hit Louie och sen gå för att iakta när mina vänner grillar.
Så brb.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback