TELL THE KIDZ THAT I´M OK.

hela Peace & Love var en enda stor DYR jävla kö. Köade första dagen i mer än fem timmar.
Men sen blev allt jävligt bra, Ronjas polare är så jävla härliga men farliga. Dun dun duuuuun!!
Här är lite bilder jag tog, var full mesta tiden så vem fan hinner ta kort då?!
Det var iaf något nytt för mig, dock är P&L ett stort jävla ragg ställe, så som icke singel blev det jävligt tråkigt efter ett tag man har inte samma vilja att snacka med människor om ni förstår vad jag menar? Som en kille sa till mig : hur fan kan din pojkvän släppa iväg dig på P&L utan honom? antingen ska man ha med sig grabben eller vara singel för att P&L ska vara som roligast. haha true true, mmhmm MATTIAS vad säger du nu dåå!?nejmen jag hade faktiskt kul iaf, dansade och sket i allt like always. BTW är jag bästa jävla wingmannen evah.
Lät folk till och med låna mitt tält så de fick vara ifred, så jävla bra vän alltså! Var så sjukt sköna människor där som hade så jävla sköna dialekter, träffade också på några EC människor, en av dom sjöng till och med en sång för mig så jag skulle sätta mig vid dom, hah. Aja här är bilder, Moa tog massor av bilder så ska sno dom när de kommer hem sen.
HAHAHA våra grannar..
ronja blev en fucking trädkramare och snackade om moderjord i typ en halvtimme..roligaste jag någonsin hört!
aja nu ska jag fan ta det hur jävla lugnt som helst.
Och ja jag var gay och åkte hem så jag kunde vara med mattias, då får jag vara det då.
nej inget P&L i framtiden för min del, jag vill ha lyx och hotel så nej tack.
brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback