the way you treat me makes me sick of you.

packat klart. Färgade nyss klart håret också. Allt klart nu inväntar jag bara Mattias. Sen tänker jag spela hela natten tills jag tröttnar. Kolla vad jävla lite jag packat-
inte så mkt underkläder. Ska ha "glömt" det, moar Victoria Secret for me. MOAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!
Aldrig packat en väska med så lite stuff. Målet är att komma hem med en jävla massa nya plagg.
Cameran ska med, och datorn så ni kommer bli uppdaterade som fan.
Lämnar den här staden när den faktiskt började bli lite intressant igen.
Ha det bra nu. blir inget mer bloggande för min del idag så vi hörs om nu det jävla hotellet har trådlöst fucking internet. så brb tredje uppföljaren till Amerika : pie meets new york.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback