harry dont you go fuck whit me, cuz i will make you cry


är trött men kan inte sova, första harry potter filmen går på teve.
vill fan se den nya, försöker få min familj att gå på den här, men de tycker harry potter suger.
skäms över dom, ja, det gör jag. Vill hem nu! fattar inte varför vi ska vara här en dag till för, vad fan kan man göra på en söndag liksom? alla malls är stängda..bada i den jätte lilla poolen på hotellet där bara indier och japaner badar och skriker på deras helt olika språk åt varandra. Nej det var inte kul att sola där imorse!
Går runt i mina nya skor och är helt förälskad i dom. Jag är lång, en rätt underbar känsla faktiskt.
nu ska jag fortsätta njuta av harry potter, de är bra filmer & mycket underhållande så håll käften!

fan vad jag vill till vegas. Velat det sen jag var i Atlantic City. Någon som vill med eller?
Göra något galet, känner mig lite smått inlåst i det här rummet! Så synd om mig nej.
brb slumra lite

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback