Well you think you got me, but you dont.

oh fyfan minns fan knappt ett skit från att jag satt i soffan på gm. Not cooool, not cooool.
hatar att somna med smink på, man känner sig så sjukt jävla äcklig.
idag tänkte jag träna bort all nybliven fett jag fått från Us and A. Och sen spela hela dagen.
om jag har längtat, OM. vaknade av en sjukt störd dröm, jag och familjen blir jagade av nått jävla kärring monster som äter upp halva jordklotets befolkning, sen gör jag ett jävla ninjahopp och räddar världen. Sen ringde Roni. Fyfan vad jag vill ha lördag!! Här är en söt bild på thorse jag och robin från igår.
min mobilkamera suger seriöst när det är "mörkt".
Sugen på en sonyericsson som ser ut som en blackberrry. skulle kännas så jäkla skönt med knappar igen.
aja nu jävlar ska denhär ölkaggen väck!
brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback