-


Åt nyss grillat med familjen. Fan vad jag älskar att ha dator igen, så nu jävlar blir det en massa jävla bloggande!
Hör hur ni fnittrar ända hit fan! Just nu hänger jag på Tumblr och funderar på exakt vad jag måste köpa när jag är i mitt älsklings land. Victoria Secret är iallafall ett jävligt måste. & Hot Topic, OMG. Det är inte långt kvar till Peace and Love, och inte heller långt tills jag drar till New York, börjar nästan bli lite nervös. Har inget tält eller typ någon att sova med. Ska iaf bo runt Roni & Kajsa, hoppas jag kan sova med Emma så blir allt perfekt!
Hittat massa jävla gamla bilder på datorn, thihihii de kommer nog upp här en efter en.

från miami! Kommer nog upp fler gamla bilder annars ä det bara att kika in här:
http://iflifesuckeatpie.tumblr.com
Pppartey, nu ska jag fixa mig. Jag är så jävla lycklig allt är så jävla bra.
FUCK THE SYSTEM!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback