freaking midsommar.

aaay to long för att ni ska orka läsa. '
Säger så här, grillning med Hann & lollo, Drog till Enbacka massor av folk där, spelar kort ,dricker mig full, tar första doppet med Johan, Cassandra & någon till brud, väntar på taxi, väntar på taxi, Johan jag robin bea Jacob & Samme beslutar oss för att gå från Åvestbo till Fagersta, jag och johan orkar inte vänta på de andra så vi är typ en kvart framför, vi är about to give up och försöker ringa taxi igen, kommit halvägs och då kommer en taxijävel, taxijäveln stannar och en söt brud betalar taxi åt oss till statoil, johan vill sno en cykel, johan tvingar med mig på efterfest, vi kommer till efterfest där andreas & jocke och en till chillar, alla börjar leka med kartonger och det slutar med att alla somnar i varsin kartong. HÄR ÄR BILDER JAG SNOTT!
orkar inte gå igenom hela jävla midsommar eftersom att historien  är waaay to long för att ni ska orka läsa. '
Säger så här, grillning med Hann & lollo, Drog till Enbacka massor av folk där, spelar kort ,dricker mig full, tar första doppet med Johan, Cassandra & någon till brud, väntar på taxi, väntar på taxi, Näsan jag robin bea Jacob & Samme beslutar oss för att gå från Åvestbo till Fagersta, jag och johan orkar inte vänta på de andra så vi är typ en kvart framför, vi är about to give up och försöker ringa taxi igen, kommit halvägs och då kommer en taxijävel, taxijäveln stannar och en söt brud betalar taxi åt oss till statoil, näsan vill sno en cykel, näsan tvingar med mig på efterfest, vi kommer till efterfest där andreas & jocke och en till chillar, alla börjar leka med kartonger och det slutar med att alla somnar i varsin kartong. HÄR ÄR BILDER JAG SNOTT!
lol, hittade nyss näsans nycklar i min ficka, och han hittade mitt läppglans i hans. Hhahaa vilken jävla kväll
aja. Har egentligen skrivit det är inlägget imorse men datorn har haft damp hela jävla dagen.
BRB

Kommentarer
Charlie

Haha trollface @ bild 1 xD



2011-07-02 @ 19:52:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback