fucking jungle

jag lovar, det var som om skogens djur gjorde uppror.
Jimmie & Jocke tvingade upp oss, sen på vägen hem så ser vi en grävling i och med det så viskar Lollo att grävlingar biter tills de hör ett knak. Så jag gjorde värsta zombie backningen och sa åt oss att backa långsamt och sedan gå tyst åt andra hållet. Senare när vi fortfarande är rädda från det där jävla djuret så springer något hundliknande förbi oss framför ögonen på oss. livrädda skiljs vi åt, och sen springer jag in i en skylt och självklart så är det ett stort l'skigt jävla får på det så jag skriker och fortsätter. Ush jävla zoo, vad fan är dethär!?
some music och anime som gäller nu.
Sov så gott.
lol är fortfarande rädd för fåret, som inte ens levde....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback