good times.

stundent idag. Jag och Jocke drar dit tidigt för att hinna se både Charlie & Mattias.
Kommer bli roligt, länge sedan jag var med min Moe ensam så ska bli rätt nice.
Sen blir det nog hem igen för partey in fag. Risbro sög förövrigt förutom Lovisa och gänget som chockade sönder mig. Aoooouuuush! Och Lollos bror, fan vad bra han var på elgitarrr, älskar att se hur mkt folk växer upp.
Ligger nu och lyssnar på musik och snackar med Eviz och lille marcus på Facebook.
Är så jävla svettig.
Asså de kan seriöst inte ta bort Nathan från Misfits, de ska tydligen lägga till en ny karaktär istället.
Men nathan var fan min favorit karaktär GENOM FUCKING TIDERNA.
FMFFFFML. Aja nu är jag så jävla varm att man kan steka jävla bacon ON ME.
så godnatt! stor dag framför oss imorgon.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback